14 de maig 2007

Doble celebració

Avui celebro dues fites importants aconseguides després d'uns quants mesos:

1- M'en vaig a dormir abans de les 23.30!!!!!!!!!!!!! (suposo que escriure això, penjar-ho, rentar-me les dents i demés no m'ocuparà més de 40 minuts, oi???). La veritat es que no té gaire merit, em trobo fatal, me duele todo, així que el millor que puc fer es tenir un sueño reparador!

2- He passat l'aspirador per casa!!!!!! (Ja se que dir aquestes coses no em deixa gaire ben situat però m'es igual!) Potser us pregunteu si realment aquesta es una dada realment significativa, doncs si! Fixeu-vos que amb una aspirada... he omplert la totalitat del dipòsit de l'aspirador!!!!!!!!!!!!


quina passada, oi???

bona nit a tothom!!!!!!

:P

2 comentaris:

Tea Tagerbaf ha dit...

Ei!!

Només una observació: Si amplies la foto es veuen pels i tot dins l'aspiradora.. jejejje!!

Hikari ha dit...

Això no és cap pasada ni cap mérit. Això ser MARRANU I PUNTO!! :P