28 de maig 2007

Red Acciones Urgentes

Al cap d'un temps de fer-me soci d'Amnistia Internacional em vaig apuntar a la "Red de Acciones Urgentes"

Amb la periodicitat que tu esculls (en el meu cas 2 vegades per mes) reps un email d'AI informant d'un cas de vulneració dels Drets Humans a un pais del món. La teva feina es enviar un email o carta normalment al president del pais, un ministre i a la embaixada d'aquell pais a Espanya posant de manifest la teva repulsa a aquests fets.

I ja està!!! si no escrius ningú et diu res així que tampoc t'has d'obligar si no pots (jo de fet amb el postgrau porto un parell de mesos sense ficar-m'hi) i te la conya d'enviar correus a gent com Mahmud Ahmadineyad (president de l'Iran), Raul Castro (Cuba), Bashar Al-Asad (Siria) o el nostre estimat George W. Bush...

I això perque? doncs perque avui he rebut un email d'AI informant dels resultats obtinguts al 2006 que es poden veure en aquesta web, i en un dels casos que hi surt jo vaig participar.

Concretament parlem de Shamameh Ghorbani que va ser condenada a mort per lapidació despres de ser declarada culpable d'adulteri per un tribunal.


Son coses que senten bé, no?

Ja sabeu, si teniu interés a la pàgina surten les instruccions per apuntar-se.

1 comentari:

Unknown ha dit...

Molt bona idea, no costa gens i si algunes vegades serveix per ajudar es fantàstic.
Enhorabona !!!
Ruche