29 de nov. 2007

O rei do metal vai imbora!!

Bueno nois… Ja soc a Maputo!!! (de fet quan estic escribint això realment estic a Inhambane, un poble a uns 400 km al nord de Maputo, però això es una altre historia…)

Tot molt bé i amb moltes ganes de començar a currar en serio!!

Com que suposo que voleu veure fotos de per aqui anirem avançant i de moment explicarem una mica com van anar les diverses “despes” que vaig fer abans de marxar.

Divendres amb gent de COMSA, va estar bé ja que la idea era juntar oficina i obra i encara ho vam aconseguir prou, no? I a més a més tots mesclats ja que vam sopar (mes aviat picotejar) en un basc que hi ha aprop de Colom. Aquí teniu les fotos de rigor:

Un combinado de oficina y obra!!!



Roger, para que mi ex-jefe no se queje que no sale en mi blog ahi cuelgo esto, ok????



El final de festa ja va ser bastant més reduit amb l’Oscar i el Ruche al Màgic. La veritat es que ens ho vam passar molt bé i vam acabar amb cert mal de cervicals, oi??

Dissabte amb els amics “de tota la vida” bastant tràquil, sopar (i riure molt amb el Luizzmizz i el Jordi) pendre unes copes i marxar a casa (estavem cansats...)

Però la apoteosi final va ser dilluns amb l’antikaraoke... començant per el mega-tema-duro-de-la-hostia “el rey del metal” que em van regalar (juntament amb un myspace que no té desperdici)
pa'duro yo!
seguint amb la meva "brillant" actuació interpretant el Blitzkrieg Bop dels Ramones (la propera vegada prometo apendre'm la lletra…)
Un gorret molt apropiat per cantar els Ramones, no?
i acabant amb l’apoteosis del tema final amb tots sobre l’escenari!!!!!!!!

Puc assegurar-vos que jo també tenia la boca oberta!!!
Cuida't molt noieta!!!!
Quin parell...
En resum: MOLTES GRÀCIES A TOTS!!!!!!!

4 comentaris:

Tea Tagerbaf ha dit...

Ei!!!

Vaia despes que vas tenir... aquí estarem per Barceloooona!!!!
Suposo que el següent serà ja de cosetes de Maputo, oi??

Un petonàs molt fort!!
Cuida't tu tb!!

Anònim ha dit...

Hi Maputiense,

Vaja fotos... sembles el del silecio de los corderos!! D'aquestes fotos no en pots aprofitar cap per fer un currículum...
Ja aniràs contant que tal de Jefe de obra...

Fins aviat

Unknown ha dit...

Eo !!!

Molt bé les fotos de les despes !!! Es cer al magic mal de cervicals i cansament, pero molt bé. Bé que m'alegro de saber de tu i espero veure aviat coses de Maputo per aquí penjadetes.

Bones festes

Marta Sanchez ha dit...

Hola!

Jo totalment desconectada...
Sabia que marxaves però de fet pensava que ja feia gairebé un mes que no hi eres...
Que et vagi molt bé a aquesta aventura!
Ja anirem veient fotos :)