3 de des. 2007

Virgin mola

Siiiiiiii…

Ja se que tots vosaltres voleu fotos de Moçambic i Maputo, però encara haureu d’esperar una mica!!! La raó? Doncs que el viatge d’avió va estar “muito bem” i crec que val la pena d’explicar!

El Barcelona – Heathrow no va tenir res d’especial. Lo bo va ser el vol Heathrow – Johannesburg. La companyia era Virgin Atlantic… i com les gasten!! L’avió era el típic transoceànic però per dintre estava molt cuidat amb un ambient “modernillo” (amb files de seients de diferents colors i televisió a cada un!!!!). En consonancia les típiques fulles d’informació en cas de emergència eren una mica catxondes i feia gràcia de veure el vídeo que ho explicava tot (que per cert he trobat al youtube!)

el folleto





i el video!

A la televisió hi havia pelis, programes de tele, música, jocs… com que tot era en anglés vaig optar per mirar Bubble Fiction, una peli japonesa (en plan Back to the Future) en versió original subtitulada. Després vaig provar algunes pelis d’acció i poc argument (així si no entenia res tampoc m’hauria d’importar) tipus Die Hard 4.0 i Transformers. La veritat es que no vaig entendre res...

Ja cansat de mirar pelis vaig optar per tafanejar el programa a veure que trobava... hi havia una secció per a nens (kids) que recollia el contingut adreçat a ells. I sabeu que vaig trobar a la secció de música???


No se si es veu bé així que aquí ho teniu:

Doncs si, ara resulta que el Nevermind es per a nens... Ara que ho penso, quan va sortir el disc jo tenia 14 anys, però no crec que sigui excusa... o si??

El resum de tot això es que em vaig passar mitja nit sense dormir i evidenment després estava bastant cansat...

I en contraposició a la Virgin, el vol Johannesburg – Maputo el vaig fer amb Linhas Aéreas de Moçambique... nit i dia nois... només diré que al mostrador de Johannesburg no hi havia ningú pel que vaig haver de pregar als guardes que em deixessin passar sense fer el check-in (per lo que la meva maleta es va queda a Johannesburg i fins la tarda no la vaig poguer recuperar!) i les hostesses de vol no feien més d’insistir que no podia anar amb gorra dins l’avió ni podia llegir res!

5 comentaris:

Unknown ha dit...

Tot i que no hagis possat res de Maputo el viatge era interessant i el video de Virgin es força original !!!
Esta bé això de saber de tu a través dels posts.
Fins al proper post !!!

Tea Tagerbaf ha dit...

Ei!!! M'he vist tot el video de la Virgin!!! El que no acabo d'entendre és lo de la gorra i el que no podies llegir res!!! Pq?? Amb els llibres tan makus que tu portaves... jejeje!!

Pos res bonicó!!
Lo de sempre... cuida't!!

Tea Tagerbaf ha dit...

Segueixo reclamant fotos de Maputo!! Jejeje!! Per tocar una mica els nassos... sé que arribaran.. però sóc impacient!! Juas, juas!!

Quila* ha dit...

ajá! un hallazgo muy interesante lo de "nevermind".Solo me pregunto qué andarías haciendo vos en la sección de niños, y encima, en la sección de música para niños... ; ) ("so para olhar?" como en el mercado, verdad...)

Hikari ha dit...

Perque serà que el video de Virgin m'ha recordat un munt a "El Club de la Lucha?" ;P