27 de des. 2006

Berlin, final

El repte es acabar el viatge amb aquest post, a veure com va...

Ho haviem deixat amb l'Ana agafant el tren. Aquell dia el vaig dedicar sobretot a visitar el Hamburger Bahnhof (museu d'art modern):




la "escultura" de l'última foto ja l'havia vist al Guggenhein de Bilbao fa uns quants anys, ja es casualitat, no?
També hi havia una exposició sobre video art on algunes projeccions em vam deixar realment sorprés... (Psicosis a càmara lenta de manera que dura 24 hores, malalts epilèptics o altres on experimentaves amb la llum o amb la teva pròpia imatge)

Més caminar i al final vaig acabar en aquest edifici, un resum del que pots trobar a Berlin: hi havien sales de projeccions, exposicions, tendes d'art, un bar amb internet gratis...

(un record especial per la peli que estaven projectant, però aquesta és una altre historia...)
allà vaig coneixer a la Laia una noia de... Cervera? que em va ensenyar l'edifici i em va convidar a colarnos per veure la filarmònica de Berlin al dia següent!! Però aquell no seria l'únic concert del viatge... just al sortir d'allà em trobo aquest cartell:

"Avui és 7 de desembre, oi????" Ho era! Vaig anar de cap!! Quin concert! Vaig acabar amb mal de coll de tant ballar i ple de blaus!!!
Un video de Terror:



i una foto de SOIA:

vaig tornar a l'hostal "xinu-xano" i us aseguro que ni el "ronquidos" ni el "sr. botas" (els hi haviem ficat nom l'Ana i jo la nit anterior) em van importar gaire... estava destroçat!!!!

I ja per fi, l'últim dia!! De tranquis passeig per Alexander platz i la illa dels museus:

la qüestió era anar fent temps fins les 6 que havia quedat amb la Laia per veure la filarmònica. Es veu que és la sala amb la millor acústica del món i la veritat es que se sentia de conya...

Es veu que va tocar un pianista xinés que es la hòstia, però la meva ignorancia m'impedeix donar-vos més dades...
Al sortir d'allà vam fer un falafel (al millor lloc de Berlin em van assegurar) i sortirem de festa a un local bastant xulo (i un tant bohemi). Aqui una foto dels músics que em van fer d'anfitrions aquella nit:

i c'est fini!!! Tornava a l'hostal molt tard, vaig dormir poc, llevar-me aviat per agafar el tren i tornar a casa bastant flipat de tota la sort que vaig tenir aquells dies...



I així les dues preguntes per les que vaig fer el viatge queden respostes d'aquesta manera:

Algún problema a tornar fer un viatge sol?
Cap, si la cosa va la meitat de bé que aquest, segur que m'ho paso de puta mare!!!

Tinc un nivell d'anglés suficient per relacionar-me?
Buenoooooooooooooooo.......................................................... he de millorar!

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Realment espectaculars els resultats del teu viatge sol a Berlín. A mi sempre m'ha fet mandra viatjar sol, pero veure com t'ha anat a tu m'anima a fer-ho. A vere si a l'estiu del 2007 m'animo...

Boes festes !!!!

Anònim ha dit...

Molt béeeeeeeeeeeeeeee....

Interesante por muchos mótivos...

1.Por la emoción con la que explicas lo que has hecho.

2.Por comenzar un viaje en solitario.... te lo dice todo un experto....nunca saber con quién te vas a encontrar, es toda una experiencia.

3.Por la genialidad de las comunas -alberges- y todo lo que pueden dar de si.

4.Por ver de nuevo, a Ivan.

Seguimos en contacto.

Hbn77 ha dit...

pero que trolero!!! si te llamé el martes y no me lo cogiste!!!

bueno, ya sabes que a ti te lo perdono (casi) todo!

hablamos