23 de des. 2006

Berlin II

continuem amb les experiencies del viatge!

dimecres vaig coneixer la meva veina d'adalt de llitera: Ana, una simpàtica noia d'Alacant.

Vam decidir tornar a provar sort a Treptower Park... i ho vam aconseguir!! A l'entrada una estatua de "la madre patria acongojada":

si que fa cara de acongojada, oi?
i just enfront el monument en qüestió (i l'Ana posant per l'ocasió!):

una miqueta més endavant, vista general del lloc. Fixeu-vos que us he recuadrat en vermell el que surtia a la guía, molt representatiu del lloc, si....

no m'estranya que amb aquella imatge ningú sapigués que estava buscant!!! en fi, aqui teniu un parell de vistes més del lloc:

Vaig quedar amb l'Ana a la nit i la resta deldia vaig estar patejant pel centre: Unter den Linden és el carrer principal que va a parar a la porta de Brandenburg, el reichstag i Tiergarten. Aqui hi ha un altre monument als sovietics que van entrar a Berlin al final de la Segona Guerra Mundial que em va cridar bastant l'atenció:

Els dos primers tancs que van entrar a Berlin i canons de guerra... clar que si! Els caballets i llances són d'una altre època!! no ho trobeu molt més coherent???
D'alla vaig baixar fins l'arxiu de la Bauhaus, on vaig estar tafanejant una estona. Després cap a Postdamer Platz, la nova Berlin aprofitant els terrenys alliberats pel mur:

també aqui hi ha el "Sony Center", la central europea de Sony, molt hollywood tot plegat...
Si d'alla torneu a pujar cap a la porta de Branderburg passareu pel Memorial a l'holocaust, bastant curiós...:

(vaig coneixer una gent que es veu que un dia van estar jugant al "pilla pilla" amb bicicletes per aqui enmig!!)
I aprofitant que no hi havia gent, vaig visitar el Reichstag, amb la cúpula feta pel Norman Foster, molt curiós però potser un punt ostentós:

el dia va acabar amb una ruta per pubs berlinesos. Al final només vaig anar a dos, ja que l'Ana volia anar a un pub heavy que s'havia trobat i evidenment no va haver d'insistir gaire!
A la porta una figura del Rob Halford, cantant de Judas Priest:

Amb bastanta cervessa a les venes vam marxar a l'hotel a fer una última copa i dormir placidament unes 2 hores, ja que entre que vam arribar tard, un tio a l'habitació roncava de mala manera, un altre dormia amb les botes possades, portavem bastanta festa a sobre i l'Ana al dia següent tenia que matinar per anar a buscar el tren... pues eso! 2 horetes!

joder.... i volia ser breu!!! en fi, ja continuarem, ok? prometo que els 2 dies que faltan seran més digeribles!!!!!

fins llavors!!!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Espectaculars les fotos dels edificis, estas fet un excel·lent fotògraf. Es curiòs, algunes de les fotos que has possat si que em deixa ampliar-les, d'altres no. Misteris dels blogs...
M'ha fet gracia veure fotos de la noia alicantina que vas conèixer a Berlin. A més també es una bona manera de que tu també surtis al blog.
Estem ansiosos per llegir nous capítols de les teves aventures berlineses.
Bones festes !!!